Hello world!

Velkommen på Ride on the Clouds.

Jeg er glad for, at du har valgt at klikke forbi. Jeg er 25 år gammel og bor pt. på fantastiske Frederiksberg. Jeg studerer på Københavns Universitet og nu har jeg så også fået lyst til at prøve at blogge.

I min fritid (som er lidt sparsom) elsker jeg at lave og spise god mad, rejse, være sammen med familie og venner, shoppe, træne, forkæle mig selv og andre, se serier på nettet og film i biografen.

Jeg elsker at skrive, tage billeder og dele tips og tricks. Bloggen kommer til at omhandle lidt af alt det, der fylder mit liv inklusiv alle mulige ligegyldigheder, finurligheder og herligheder. Kommenter endelig – jeg elsker kommentarer!

Jeg glæder mig til at komme igang!

About pernillesthorup

25-year-old, life-loving, stubborn, sarcastic blonde ;)
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a comment